hej bloggen ♥

Så, nu ska jag skriva ett litet inlägg här va. :)
Dagen har spenderats med Josefina, Klara & Frida.
Jag vaknade ju hos frida, och sen åt vi frukost och sånt.
Sen satte jag på mig kläder och sånt bajs.
Sen drog jag och Frida t Slusscafét. Där vi köpte klubbor ♥
(Då var klara med oss xd)
Sen cyklade vi runt lite och gick upp på ett utsiktstorn.
haha, sen kom vi till något privat område. :O
Fast sen hitta vi hem... Sen gick jag hem till Mig, där bajsungen Josefina var.
Då gick vi till Tofikk, för josefina är damp.
Sen så köpte vi massa saker.
Sen åt vi pizza.
(Seriöst, kul dag)
Sen träffa jag vicki, men jag fick inte vara med henne
för jag var tvungen att sortera stenar.
Och nu är sarah här så jag josefina och sarah ska gå ut.


pussssshej ♥ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0