mina underbara vänner! ♥

Nu kommer bilder på alla mina underbara vänner:
DET ÄR INGEN ORDNING!!



Idagumman! ♥


Jenniferälskling!! ♥♥♥♥♥


Tezzan! ♥  (lite suddig men)


Pullan! ♥


Fridan! ♥


KlarasötaN! ♥


FinaSarah! ♥


Siljis ! ♥   (hon med, kakan? i munnen )


Söffsan! ♥


Isagummischan! ♥


ffinasteffilip ! ♥


Jennifer! ♥  hm.. jag? (:      Sarah! ♥           Silje! ♥


Vickipicki, som ABSOLUT inte vill vara med på bild! ♥


Amandischen. ♥
  ( innan hon utvecklades till fjårtis! )


Sarah & jaag ♥


jag, HAHHA! & finaste Söffsan ♥




_________________________________________________________________________



så, nu hittade jag inte mer bilder! <3333
hareegötthej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0