hejbloggen!

har precis duschat bort min gröna färg.
haha, vi hade ju nif uppvisning idag, så jaa. haha jag var lite utklädd.
hmm. efter nif uppvisningen som slutade fyra åkte jag
pappa och mamma iväg till en resturang. ^^
eftersom pappa fyllt år.
jaja, hahahha. jag satt i resturangen med grönt hår.
en aning pinsamt :$$$
haha, sen kom vi iallafall hem. jag sover hos pappa inatt så ni vet.
jo, jag och pappa kom hem sen så somna båda på soffan en timme.
till typ halv åtta. och nu har vi, eller rättare sagt jag, precis duschat. som ni
ser högst upp. Jaa.
har inte så mycket mer att skriva om.
Nif-km:et blev dåligt. Vi kom 4:a..
Det var säkert mitt fel, för jag ramlade båda trampettvarven..
För jag suger. haha.

Jaja, hejdå!



jag vet att ni redan sett bilden, men har ingen på pappas data. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0