Här kommer kung av sand, här kommer kungen av ingenting alls. ♥

typ varit ute hela dagen, så kom inte in förän nu.. o:

Hmm.. har haft askul idag! ♥

Var med sofie ida & jennifer *:
Vi var i parken och klädde ut oss ! xd
sofie hade typ rosa hår & var mamma.
jag var stora syster och hade typ "jätte" coola kläder xd
ida var barn & hade världens töntigaste saker på sig ! ♥

Sen typ hade vi damp i parken & lekte! ;dd


Hmm, annars har det väll inte hänt något speciellt idag. ;o
skola som vanligt, det suger.
Våran vikarie är störd:

Vikarie: - Vi jobbar två och två.
Isa: - Meeeeeen, jag vill inte jobba med vickiiiiii / typ, konstig röst & på skämt.
Vicki: - aahh, och jag vill inte jobba med dig heller! / samma som isa xd
Vikarie: - Tror ni jag bryr mig?
HAHHA och alla fattade ju att isa & vicki skojade.
och så fick hon typ damp, menmen !


jajaaaa. hejdå<33!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0